Palautus ja reklamaatiot

Palautus
Osta ilman riskejä: Mikäli Louisilta tilaamasi tuotteet eivät ole mieluisia, voit lähettää ne yksinkertaisesti takaisin ja saat rahasi takaisin.
Laadi DHL:n palautusportaalissa QR-koodi tai palautusmerkki, jotta voimme maksaa tuotepalautuksen postimaksun puolestasi. Skannaa QR-koodi älypuhelimestasi paketin luovutuspaikassa. Voit myös tulostaa palautusmerkin ja liimata sen paketin päälle.
Voit palauttaa postimyynnistä tilatut tuotteet myös jokaiseen Louis-myymälään (paitsi Sveitsissä sijaitseviin Louis-myymälöihin). Koska paikan päällä olevat työntekijämme eivät voi aina tunnistaa, onko tuote jo maksettu, he eivät voi hyvittää postimyynnillä toimitettua tavaraa. Myymälän työntekijät ottavat tavarasi mielellään vastaan ja ohjaavat sen edelleen Hampurin postimyyntiin tarkistettavaksi ja tarvittaessa hyvitettäväksi.
Lakisääteisen 14 päivän peruutusoikeuden lisäksi (ks. yleiset sopimusehdot) tarjoamme vapaaehtoisesti kahden vuoden palautusoikeuden monille tuotteille. Mikäli tuote ei jostain syystä miellytä sinua, otamme sen kahden vuoden sisällä takaisin ja palautamme sinulle sen ostohinnan viipymättä. Ainoa ehto: Tavaran on oltava käyttämätön – eli uusi – ja ehjä. Jos tuotteen tämänhetkinen myyntihinta on alhaisempi, hyvitämme tämän alhaisemman summan.
Palauta tuote meille yhdessä ostotodistuksen kanssa ja, jos mahdollista, alkuperäisessä pakkauksessa ja varmista, ettei se voi vahingoittua kuljetuksen aikana.
Vapaaehtoisen palautusoikeuden ulkopuolelle jäävät tuotteet: Painotuotteet, kuva- ja äänitteet sekä elintarvikkeet.
Muut maat
Varustathan tuotepalautuksen riittävällä postimaksulla. Voimme ottaa vastaan vain maksettuja pakettilähetyksiä.
Osoitteemme on:
Detlev Louis
Motorrad-Vertriebsgesellschaft mbH
Warenretoure
21027 Hamburg
Germany
Reklamaatio
Saitko väärän tai viallisen tuotteen? Täältä löydät kaikki tarvittavat tiedot reklamaatiotasi varten.
Louis tarkistaa huolellisesti kaikki tuotteet ennen lähettämistä. Yksittäistapauksissa on silti mahdollista, että saat väärän tai viallisen tuotteen. Tämän tuotteen voi totta kai palauttaa tai reklamoida. Sillä, oletko ostanut tuotteen Louisin myymälästä vai postimyynnistä, ei ole merkitystä.
Jotta voimme käsitellä reklamaatiosi nopeasti, tarvitsemme sinulta reklamoitavan tuotteen ja ostokuitin (tai kopion siitä). Kerromme kohdassa Palautus, kuinka sinun tulisi menetellä tuotteen palautuksen yhteydessä.
Tarkista jokaisen pakettilähetyksen moitteettomuus paketin jakelijan läsnä ollessa. Mikäli paketti on vahingoittunut tai rahdinkuljettaja on paikannut sitä selvästi tarroilla, reklamoi vahingosta välittömästi paketin jakelijalle ja pyydä häneltä kirjallinen kuittaus reklamaatiollesi. Epäselvissä tapauksissa kieltäydy ottamasta pakettia vastaan ja ota meihin yhteyttä. Lähetämme sinulle korvaavan tuotteen mahdollisimman pian.
Jotta voimme käsitellä reklamaatiosi nopeasti, tarvitsemme sinulta reklamoitavan tuotteen ja ostokuitin (tai kopion siitä). Voit palauttaa postimyynnistä tilatut tuotteet myös jokaiseen Louis-myymälään (paitsi Sveitsissä sijaitseviin Louis-myymälöihin). Koska paikan päällä olevat työntekijämme eivät voi aina tunnistaa, onko tuote jo maksettu, he eivät voi hyvittää postimyynnillä toimitettua tavaraa. Myymälän työntekijät ottavat tavarasi mielellään vastaan ja ohjaavat sen edelleen Hampurin postimyyntiin tarkistettavaksi ja tarvittaessa hyvitettäväksi.
Mikäli meiltä hankittu tuote vaurioituu käytön aikana, sinulla on mahdollisuus korjauttaa se meillä tai valmistajalla.
Ota meihin yhteyttä ennen tuotteen lähettämistä ja kuvaile vauriota lyhyesti (tämä onnistuu helpoiten lähettämällä valokuva sähköpostitse). Selvitämme sitten etukäteen kanssasi, voimmeko auttaa sinua ja miten. Ilmoitamme sinulle luonnollisesti myös hinnan ennen korjausta. Lähetäthän tuotteet korjattaviksi puhtaina. Kiitos.
Yhteystiedot
Detlev Louis Motorrad-Vertriebsgesellschaft mbH
Kundendienst
21027 Hamburg, Germany
Puh. +49 40 734 193 60
Sähköposti: service@louis-moto.fi
Voit ottaa meihin luonnollisesti yhteyttä myös kohdasta Ota yhteyttä.