Oval -Takaäänenvaimennin
CBR 600 F 91-98 EY-T.H.
Tärkeitä huomautuksia
Malli: Slip on 4-1
Vakiomalli Oval
Oval -Takaäänenvaimennin CBR 600 F 91-98 EY-T.H.
BOS-takaäänenvaimennin *Oval*
- saatavana kiillotettuna ruostumattomasta teräksestä valmistettuna tai Carbon-Steel-versiona
- BOS:n *Oval*-vaimennin on ovaalin muotoinen ja sillä on tyypillinen jykevä Bos-soundi.
- Slip-on-mallina ja liitosputken kanssa sopii alkuperäiseen pakosarjaan tai etuäänenvaimentimeen.
- Valmistettu kokonaan kiillotetusta ruostumattomasta teräksestä tai carbon-steel-versiosta ja koottu käsin optimaalisen viimeistelyn luomiseksi.
- EY-tyyppihyväksynnällä
- Sisältää kaikki tarvittavat osat alkuperäisen takaäänenvaimentimen korvaamiseen.
Löydät tietoa muodosta ja mallista osiosta ”Tärkeitä tietoja”.
Tietoa sveitsiläisille asiakkaille:
Sveitsin tieliikennelainsäädäntö on (osittain) erilainen kuin Euroopan unionin. Selvitä ennen ostoa tai tilauksen tekemistä, onko ajoneuvon osalla tai rakenneosalla ”Motorradfahrzeugkontrolle Schweiz” -hyväksyntää.
Sveitsissä tarvittavan sertifikaatin laatimisesta saattaa koitua kuluja. Tämä on yleistä tuotteissa, jotka on hankittu Sveitsin ulkopuolelta. Teknisen tuotteen hylätty hyväksyntähakemus ei ole peruste tuotteen palauttamiselle.
Lista yhteensopivista moottoripyöristä
Tuotemerkin BOS Auspuff tuotteisiin
Performance Exhaust SystemsBOS on hollantilainen perheyritys, joka on kehittänyt ja valmistanut moottoripyörien pakokaasujärjestelmiä jo yli 50 vuoden ajan. Vankka kokemus – myös moottoriurheilusta – näkyy tuotannossa. Kaikissa BOS-tuotteissa on käytetty laadukkaita materiaaleja ja uusinta teknologiaa. BOS oli ensimmäinen yritys, joka hankki vuonna 1994 EY-hyväksynnän absorptiovaimentimelle yhdessä db-vaimentimen kanssa. Tämä järjestelmä ja tunnusomaisen matala ja jykevä BOS-ääni on nykyään saatavilla lukuisiin eri moottoripyörämalleihin.
This certification mark is the sole proof of legality stipulated by law, i.e. no written report or entry in the vehicle documents by a TÜV (German Technical Inspection Association) test centre is required. However, when it comes to installing accessories, the relevant guidelines of the Road Traffic Licensing Regulations (StvZO) must always be observed.
At a roadside check or a TÜV vehicle inspection, the registered keeper is only required to show the "E" mark. It is then up to the official in charge whether to check the mark with the Federal Motor Transport Authority (KBA) in Flensburg (or equivalent type approval authority in other countries), which is able to decode all certification marks.
Noudata seuraavia sääntöjä varmistaaksesi, että asiallinen ja totuudenmukainen kokemuskertomuksesi on suureksi hyödyksi kaikille lukijoille.
- Arvioi vain tuotteet, joita olet henkilökohtaisesti käyttänyt aiottuun tarkoitukseen.
- Perustelethan niin myönteisen kuin kielteisenkin palautteesi. Vain näin muut asiakkaat voivat hyötyä ja voimme parantaa tuotetta tarvittaessa.
- Älä kopioi sisältöä, joka on jo julkaistu muualla. Henkilökohtainen kokemuksesi on tärkeä.
- Tietosuoja: älä kirjoita arvosteluusi omia tai kolmannen osapuolen osoitteita, puhelinnumeroita, URL-osoitteita tai edes kolmansien osapuolien (ihmisten tai yritysten) nimiä.
- Älä vertaa tuotearvioitasi kolmansien osapuolien tuotevalikoimaan. Riippumatta siitä, annatko niille myönteisen tai kielteisen tuotearvion, sinä tai me tämän verkkokaupan ylläpitäjänä rikkoisit kilpailulakia.
Reilu peli: kun noudatat näitä sääntöjä, ei meidän tarvitse lyhentää arvosteluasi tai poistaa sitä kokonaan.
Tuotearviosi on tallennettu. Se tulee näkyviin muutaman minuutin kuluttua
Haluatko todella peruuttaa osallistumisesi?