LeoVince LV-10 silencer with EG-BE
S/O 2-1 VA Z 900 25- ruostumaton teräs
Tärkeitä huomautuksia
The original catalytic converter stays in place.
The exhaust system complies with the Euro 5+ regulation
LeoVince LV-10 silencer with EG-BE S/O 2-1 VA Z 900 25- ruostumaton teräs
The LeoVince *LV-10* was developed in collaboration with the top Moto2 and Moto3 race teams, and with the experience gained in the MotoGP and Superbike World Championship. The end result is a rear silencer with compact dimensions which offers the perfect balance between ultra-light weight, optimal performance and the unmistakeable LeoVince racing sound. With EC type approval.
Manufactured entirely of stainless steel, the LV-10 silencer comes in a matt finish, silver or black. The laser-cut LeoVince logo is a real eye-catcher, and the stainless-steel mesh on the end cap lends a unique race-inspired look.
Versions:
- LV-10 Stainless Steel
- LV-10 Black
- LV-10 Full Black
- LV-10 Carbon
- LV-10 Titanium
Notes:
BL - Black
FB - Full Black
VA - Stainless Steel
TI - Titanium
CB - Carbon
For further information regarding approval law and product maintenance, see "Documents".
Lista yhteensopivista moottoripyöristä
Siirry Leo Vince-merkkikauppaan
Äänenvaimentimia, made in ItalyLeo Vince – nimi, joka herättää tunteita motoristeissa ympäri maailmaa. Turinin lähistöllä Monticello d’Albassa toimiva perheyritys on valmistanut pakoputkistoja ja äänenvaimentimia vuodesta 1954 lähtien. Harva pakoputkistojen valmistaja on onnistunut kehittämään laatu- ja suorituskykyimagoaan yhtä johdonmukaisesti viimeisten 20 vuoden aikana! Louis tarjoaa merkin Leo Vince slip-on- ja bolt-on-äänenvaimentimia moniin eri moottoripyörämalleihin. Kaikkia tuotteita yhdistävät laadukas valmistus ja erottuva Leo Vince -soundi. Moottoripyörälehtien testivoitot ja EM- ja MM-tittelit todistavat Leo Vincen innovointikyvyn ja ylivertaisuuden.
This certification mark is the sole proof of legality stipulated by law, i.e. no written report or entry in the vehicle documents by a TÜV (German Technical Inspection Association) test centre is required. However, when it comes to installing accessories, the relevant guidelines of the Road Traffic Licensing Regulations (StvZO) must always be observed.
At a roadside check or a TÜV vehicle inspection, the registered keeper is only required to show the "E" mark. It is then up to the official in charge whether to check the mark with the Federal Motor Transport Authority (KBA) in Flensburg (or equivalent type approval authority in other countries), which is able to decode all certification marks.
Noudata seuraavia sääntöjä varmistaaksesi, että asiallinen ja totuudenmukainen kokemuskertomuksesi on suureksi hyödyksi kaikille lukijoille.
- Arvioi vain tuotteet, joita olet henkilökohtaisesti käyttänyt aiottuun tarkoitukseen.
- Perustelethan niin myönteisen kuin kielteisenkin palautteesi. Vain näin muut asiakkaat voivat hyötyä ja voimme parantaa tuotetta tarvittaessa.
- Älä kopioi sisältöä, joka on jo julkaistu muualla. Henkilökohtainen kokemuksesi on tärkeä.
- Tietosuoja: älä kirjoita arvosteluusi omia tai kolmannen osapuolen osoitteita, puhelinnumeroita, URL-osoitteita tai edes kolmansien osapuolien (ihmisten tai yritysten) nimiä.
- Älä vertaa tuotearvioitasi kolmansien osapuolien tuotevalikoimaan. Riippumatta siitä, annatko niille myönteisen tai kielteisen tuotearvion, sinä tai me tämän verkkokaupan ylläpitäjänä rikkoisit kilpailulakia.
Reilu peli: kun noudatat näitä sääntöjä, ei meidän tarvitse lyhentää arvosteluasi tai poistaa sitä kokonaan.
Tuotearviosi on tallennettu. Se tulee näkyviin muutaman minuutin kuluttua
Haluatko todella peruuttaa osallistumisesi?