Oval-pakokaasujärj. EY-tyyppihyväksyntä
S/O 2-1 VA - 650MT 21-
Tärkeitä huomautuksia
Suitable for vehicles with 1 lambda sensor
Alkuperäistä katalysaattoria ei tarvita! Tarvitaan jälkiasennuskatalysaattori, tilaa se tilausnumerolla 10052736.
Pakoputkisto on Euro 5 -standardin mukainen
Oval-pakokaasujärj. EY-tyyppihyväksyntä S/O 2-1 VA - 650MT 21-
They are the Italian interpretation of the oval rear silencer design with a slightly aggressive touch - fantastico!
Features:
- Muffler shells made of very light and high-quality titanium or carbon
- End pieces made of austenitic stainless steel AISI 304
- Legendary throaty MIVV sound and sporty performance
- With EG-BE
- First class workmanship
- Considerable weight saving compared to standard rear silencer
- Oval Classic Titanium
- Oval Carbon Cap Titan (Titan-C)
- Oval Carbon
The end cap is made of twill 3KCarbon, with high heat resistance as well as slits for better heat dissipation.
Notes:
S/O: Slip-on system - rear silencer is supplied with a manifold adapter pipe.
B/O: Bolt-on system - rear silencer is bolted to the original manifold flange
K/A: Complete exhaust system - complete exhaust system consisting of manifold system with rear silencer
For further information regarding approval law and product maintenance, see "Documents".
Lista yhteensopivista moottoripyöristä
Ducati-vakiopakoputkiston osien rakentaminen vaatii runsaasti asiantuntemusta ja korkealuokkaisten laatuvaatimusten täyttämistä. MIVV täyttää molemmat kriteerit ja vielä enemmän: italialaiset hyödyntävät erikoisosaamistaan myös monien moottoripyörämallien jälkiasennusjärjestelmissä. Ne edustavat paitsi teknistä osaamista ja parhaita materiaaleja, myös perinteistä italialaista muotoilua: osat eivät vain kuulosta hyviltä vaan myös miellyttävät silmää.
This certification mark is the sole proof of legality stipulated by law, i.e. no written report or entry in the vehicle documents by a TÜV (German Technical Inspection Association) test centre is required. However, when it comes to installing accessories, the relevant guidelines of the Road Traffic Licensing Regulations (StvZO) must always be observed.
At a roadside check or a TÜV vehicle inspection, the registered keeper is only required to show the "E" mark. It is then up to the official in charge whether to check the mark with the Federal Motor Transport Authority (KBA) in Flensburg (or equivalent type approval authority in other countries), which is able to decode all certification marks.
Noudata seuraavia sääntöjä varmistaaksesi, että asiallinen ja totuudenmukainen kokemuskertomuksesi on suureksi hyödyksi kaikille lukijoille.
- Arvioi vain tuotteet, joita olet henkilökohtaisesti käyttänyt aiottuun tarkoitukseen.
- Perustelethan niin myönteisen kuin kielteisenkin palautteesi. Vain näin muut asiakkaat voivat hyötyä ja voimme parantaa tuotetta tarvittaessa.
- Älä kopioi sisältöä, joka on jo julkaistu muualla. Henkilökohtainen kokemuksesi on tärkeä.
- Tietosuoja: älä kirjoita arvosteluusi omia tai kolmannen osapuolen osoitteita, puhelinnumeroita, URL-osoitteita tai edes kolmansien osapuolien (ihmisten tai yritysten) nimiä.
- Älä vertaa tuotearvioitasi kolmansien osapuolien tuotevalikoimaan. Riippumatta siitä, annatko niille myönteisen tai kielteisen tuotearvion, sinä tai me tämän verkkokaupan ylläpitäjänä rikkoisit kilpailulakia.
Reilu peli: kun noudatat näitä sääntöjä, ei meidän tarvitse lyhentää arvosteluasi tai poistaa sitä kokonaan.
Tuotearviosi on tallennettu. Se tulee näkyviin muutaman minuutin kuluttua
Haluatko todella peruuttaa osallistumisesi?