X-M1 -Äänenvaimennin
MONKEY125 18-
Tärkeitä huomautuksia
Supplied with stainless steel heat shield
Suitable for vehicles with 1 lambda sensor
Pakoputkisto on Euro 4- ja Euro 5 -standardien mukainen
Original catalytic converter not applicable! Retrofit catalytic converter order no. 10050231 required, please order separately.
X-M1 -Äänenvaimennin MONKEY125 18-
Mivv X-M1-sarja on MotoGP:n ja Moto2:n maailmanmestaruuksista kerättyjen kokemusten lopputulos ja täydellinen tehon ja kilpa-ajon synteesi. Tämä moottoripyöräilyn maailmanmestaruuksien pakoputkistoja muistuttava X-M1-takaäänenvaimennin on muodoltaan kartiomainen ja kooltaan kompakti sekä tarjoaa ainutlaatuisen MIVV-soundin.
Mallit:
- X-M1 Titan
- X-M1 Black
Huomaathan:
BL – Black
ST – rosteri
TI – titaani
CB – hiilikuitu
S/O – SlipOn
K/A – kokonaislaitteisto
Lue lisää tyyppihyväksynnästä ja tuotteen hoidosta kohdasta ”Dokumentit”.
Lista yhteensopivista moottoripyöristä
Ducati-vakiopakoputkiston osien rakentaminen vaatii runsaasti asiantuntemusta ja korkealuokkaisten laatuvaatimusten täyttämistä. MIVV täyttää molemmat kriteerit ja vielä enemmän: italialaiset hyödyntävät erikoisosaamistaan myös monien moottoripyörämallien jälkiasennusjärjestelmissä. Ne edustavat paitsi teknistä osaamista ja parhaita materiaaleja, myös perinteistä italialaista muotoilua: osat eivät vain kuulosta hyviltä vaan myös miellyttävät silmää.
.
MAINTENANCE:
Stainless steel should be cleaned regularly like all other materials, especially after exposure to salty air (near the coast), and also at regular intervals.
Water can easily collect in corners, edges and screw connections, resulting in corrosion. So careful cleaning is important, and if necessary screws should be undone in order to clean the parts thoroughly.
Do not leave rusty steel parts against stainless steel to avoid the rust "contamination".
This certification mark is the sole proof of legality stipulated by law, i.e. no written report or entry in the vehicle documents by a TÜV (German Technical Inspection Association) test centre is required. However, when it comes to installing accessories, the relevant guidelines of the Road Traffic Licensing Regulations (StvZO) must always be observed.
At a roadside check or a TÜV vehicle inspection, the registered keeper is only required to show the "E" mark. It is then up to the official in charge whether to check the mark with the Federal Motor Transport Authority (KBA) in Flensburg (or equivalent type approval authority in other countries), which is able to decode all certification marks.
Noudata seuraavia sääntöjä varmistaaksesi, että asiallinen ja totuudenmukainen kokemuskertomuksesi on suureksi hyödyksi kaikille lukijoille.
- Arvioi vain tuotteet, joita olet henkilökohtaisesti käyttänyt aiottuun tarkoitukseen.
- Perustelethan niin myönteisen kuin kielteisenkin palautteesi. Vain näin muut asiakkaat voivat hyötyä ja voimme parantaa tuotetta tarvittaessa.
- Älä kopioi sisältöä, joka on jo julkaistu muualla. Henkilökohtainen kokemuksesi on tärkeä.
- Tietosuoja: älä kirjoita arvosteluusi omia tai kolmannen osapuolen osoitteita, puhelinnumeroita, URL-osoitteita tai edes kolmansien osapuolien (ihmisten tai yritysten) nimiä.
- Älä vertaa tuotearvioitasi kolmansien osapuolien tuotevalikoimaan. Riippumatta siitä, annatko niille myönteisen tai kielteisen tuotearvion, sinä tai me tämän verkkokaupan ylläpitäjänä rikkoisit kilpailulakia.
Reilu peli: kun noudatat näitä sääntöjä, ei meidän tarvitse lyhentää arvosteluasi tai poistaa sitä kokonaan.
Tuotearviosi on tallennettu. Se tulee näkyviin muutaman minuutin kuluttua
Haluatko todella peruuttaa osallistumisesi?